• KOPIKO

    Kampania ekspozycji reklamowej i samplingu Kopiko, w pociągach EIC w czasie trwania rozgrywek Euro2012. Akcja realizowana w 10 wybranych pociągach EIC. Ekspozycję wykonano za pośrednictwem naklejek o różnym formacie i miejscach lokalizacji. Sampling realizowany codziennie, w każdym z pociągów uczestniczących w kampanii. Celem kampanii było dotarcie do osób podróżujących na mecze turnieju oraz umocnienie w podróżnych poczucia wspólnego kibicowania piłkarskiej grze na najwyższym poziomie.

    Naklejki zagłówkowe o wymiarach 130x130mm na fotelach w wagonach open space.

  • KOPIKO

    Sampling cukierków Kopiko wraz z ulotkami reklamowymi. Codziennie, we wszystkich pociągach wyznaczonych do realizacji kampanii, rozkładano ulotki wraz cukierkami. Na każdym fotelu, czekał na podróżnych słodki zastrzyk energii.

  • KOPIKO

    Ekspozycja w postaci plakatów reklamowych format A3+ (315x430mm) instalowanych w ramkach. Plakaty umieszczone w przedziałach pasażerskich wagonów open space i wagonów przedziałowych. W jednym wagonie ekspozycja obejmuje od 9 do 14 sztuk plakatów

  • KOPIKO

    Naklejki formatu A4 (210x297mm) na drzwiach wejściowych do przedziałów w wagonach przedziałowych. Naklejki umieszczone po obu stronach szyby drzwi, widoczne zarówno od strony korytarza, jak i od strony wnętrza przedziału. W jednym wagonie przedziałowym ekspozycja obejmuje od 18 do 22 sztuk naklejek.

  • DATA 2012| 10| 16| KOPIKO

    Naklejki formatu B2 (500x700mm) na automatycznych drzwiach wejściowych do wagonów open space. Naklejki umieszczone po obu stronach drzwi, widoczne zarówno z przedsionka, jak i wnętrza przedziału. W jednym wagonie open space ekspozycja obejmuje 4 sztuki naklejek.