• Sampling

    Sampling realizowany w każdej kategorii pociągów (Intercity/TLK/Podmiejskie). Materiały reklamowe mogą być rozkładane w pociągach przed ich wyruszeniem trasę (na fotelach, stolikach). Dowolna forma materiału promocyjnego: ulotka, broszura, próbka produktu, gazeta i inne. Istnieje również możliwość realizowania dedykowanego samplingu/promocji z udziałem hostess. Osoby realizujące takie działania, mogą dotrzeć do wybranej grupy podróżnych, zapoznać ich szczegółowo z ofertą, pozyskać opinie, komentarze na temat produktu itp.

  • Sampling

    Sampling realizowany w każdej kategorii pociągów (Intercity/TLK/Podmiejskie). Materiały reklamowe mogą być rozkładane w pociągach przed ich wyruszeniem trasę (na fotelach, stolikach). Dowolna forma materiału promocyjnego: ulotka, broszura, próbka produktu, gazeta i inne. Istnieje również możliwość realizowania dedykowanego samplingu/promocji z udziałem hostess. Osoby realizujące takie działania, mogą dotrzeć do wybranej grupy podróżnych, zapoznać ich szczegółowo z ofertą, pozyskać opinie, komentarze na temat produktu itp.

  • Sampling

    Sampling realizowany w każdej kategorii pociągów (Intercity/TLK/Podmiejskie). Materiały reklamowe mogą być rozkładane w pociągach przed ich wyruszeniem trasę (na fotelach, stolikach). Dowolna forma materiału promocyjnego: ulotka, broszura, próbka produktu, gazeta i inne. Istnieje również możliwość realizowania dedykowanego samplingu/promocji z udziałem hostess. Osoby realizujące takie działania, mogą dotrzeć do wybranej grupy podróżnych, zapoznać ich szczegółowo z ofertą, pozyskać opinie, komentarze na temat produktu itp.