• Obudziliśmy smoka...

    A Ty? Co widzisz w Krakowie? Takie hasło reklamowe jest motywem przewodnim kampanii promocyjnej Urzędu Miasta Krakowa, realizowanej w pociągach PKP Intercity.
    Dwie lokomotywy Husarz, zostały całkowicie oklejone z zewnątrz grafiką, imitującą skórę smoka. Pośrodku ogromne smocze oko, odbija jak lustro najpiękniejsze architektoniczne symbole miasta – Rynek i Sukiennice.

    Okleina lokomotyw wygląda spektakularnie, wzbudzając ogromne zainteresowanie podróżnych oraz mediów.
    Dodatkowo, we wszystkich pociągach EIP Pendolino, IC Dart oraz IC Flirt emitowane są spoty reklamowe zachęcające do odwiedzenia stolicy południowej Polski.

  • Obudziliśmy smoka....

    A Ty? Co widzisz w Krakowie? Takie hasło reklamowe jest motywem przewodnim kampanii promocyjnej Urzędu Miasta Krakowa, realizowanej w pociągach PKP Intercity.
    Dwie lokomotywy Husarz, zostały całkowicie oklejone z zewnątrz grafiką, imitującą skórę smoka. Pośrodku ogromne smocze oko, odbija jak lustro najpiękniejsze architektoniczne symbole miasta – Rynek i Sukiennice.

    Okleina lokomotyw wygląda spektakularnie, wzbudzając ogromne zainteresowanie podróżnych oraz mediów.
    Dodatkowo, we wszystkich pociągach EIP Pendolino, IC Dart oraz IC Flirt emitowane są spoty reklamowe zachęcające do odwiedzenia stolicy południowej Polski.